ტრენინგის მეორე დღე განსაკუთრებით ნაყოფიერი იყო პროექტებით სწავლების ეტაპების გასააზრებლად. პროექტის შაბლონის, ჩეკ-ლისტის და გარკვეული მიზნობრივი ჯგუფისთვის მოსამზადებელი ბუკლეტის შექმნა არის კონკრეტული აქტივობები, რომლებიც მასწავლებელს დაეხმარება პროექტის რეალიზაციის გზაზე. გავიაზრე, რომ პროექტის ორგანიზება შესაძლებელია მრავალფეროვანი მეთოდებით, რომლებიც მოსწავლეთა მოტივაციების ამაღლებასა და საკუთარი შესაძლებლობების განვითარებაში დამეხმარება. ინფორმაციულ-საკომუნიკაციო ტექნოლოგიები იძლევა შესაძლებლობას, რომ 21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევების შესაბამისად წარვმართოთ საგაკვეთილო და ზოგადად სასწავლო პროცესი, რაც თანამედროვე პედაგოგიკის აუცილებელი მოთხოვნაა.
No comments:
Post a Comment