სამუშაო ნაყოფიერი იყო, ვინაიდან პროექტით სწავლების მიზნებისა და შედეგების ახლებურად და სისტემურად გააზრებას შეუწყო ხელი. მიმართულების მიმცემი კითხვებისა და ესგ-ით მისაღწევი ინდიკატორების ზუსტად გაწერა წარმატებული და ეფექტური პროექტის გარანტიაა. მასწავლებელი შეძლებს წინასწარ ზუსტად განსაზღვროს მოსწავლეთა აქტივობების მიმართულებები და სავარაუდო (მოსალოდნელი) შედეგები.
განახლებული ბლუმის ტაქსონიმიის აქტივობების გამომხატველი ზმნები დამეხმარება, რომ მრავალი კრიტერიუმით მივადევნო თვალი მოსწავლის სააზროვნო დონეებსა და მისი აქტივობების მიმდინარე პროცესებს. ვფიქრობ, გონებრივი იერიშის კითხვების ფორმირების სავარჯიშო მნიშვნელოვან გამოცდილებას შემატებს პროექტებით სწავლებისას ჩემს საქმიანობას.
No comments:
Post a Comment